کاربرد دستگاه برش آسفالت

سه شنبه 5 شهريور 1398
0:55
admin

برش آسفالت یک قطعه و یا یک ماشینی است که است که بر روی ابزارهای مختلفی از قبیل چکش های هیدرولیکی ، لودر ، بکسل ، تراکتور و گریدر موتور نصب می شود. همانطور که از نام آن پیداست ، کاتر آسفالت برای برش آسفالت یا سایر مواد قیر مشابه مانند بتن استفاده شود.

بسیاری از پیمانکاران برای راه سازی و انجام هرچه بهتر این خدمات از یک دستگاه آسفالت بر استفاده می کنند ، زیرا می توان برای ترمیم راه ها ، کابل های زیرزمینی و خطوط آب و فاضلاب مفید واقع باشد. برخی از متخصصان به دلیل تمیز بودن برشی که در آن ایجاد می شود و کمیت کارهایی که می توانند انجام دهند ، برش های آسفالت را نسبت به جک چکش ها ترجیح می دهند.

نحوه کارکرد کاتر آسفالت

بیشتر دستگاههای برش آسفالت دستگاههای برش دوار هستند. پس از نصب بر روی دستگاه ، بیت متصل به جلو حرکت می کند و با کمک فشار رو به پایین دستگاه ، آسفالت را قطع می کند. معمولاً هرچه دستگاه بیت نسبت به کاتر آسفالت بر بزرگتر باشد ، فشار رو به پایین بیشتر ایجاد می شود ، در نتیجه این امکان را دارد که انواع سخت تر مواد نسبت به آسفالت را برش دهد. دستگاه برش آسفالت اغلب در مواردی که نیاز به برش های دقیق یا هنگام کار در مناطق تنگ باشد ، استفاده می شود.

تیغه های برش آسفالت

برشهای آسفالت معمولاً از تیغه های آلیاژ فولاد سخت ساخته می شوند. برای بهبود وضوح و دوام آن می توان از فولاد با گرما استفاده کرد. دیسک برش معمولاً نسبتاً نازک است ، زیرا این کار باعث می شود برش های دقیق تری انجام شود. برخی از دستگاه های برش آسفالت ممکن است دارای تیغه های الماس باشند. تیغه های تعویض معمولاً در دسترس هستند ، زیرا به دلیل مواد سخت لازم جهت برش آنها می توانند آسیب ببینند.

تبدیل یا نصب دستگاه آسفالت بر

مدل های مختلف دستگاه برش آسفالت مشخص می کند که انواع دستگاه ها با آنها سازگار است. برخی از آنها با استفاده از گیره های سنگین به وسیله نقلیه مانند تراکتور وصل می شوند. انواع دیگر برشهای آسفالت ممکن است روی دستگاه بوم سوار شوند. برش ها با توجه به کیفیت تیغه و عمق برش آن متفاوت است. برخی از مدلها همچنین ممکن است بتوانند منحنی های اطراف یا اطراف را برش دهند.

برش آسفالت های برقی

همچنین دستگاههای برقی آسفالت وجود دارد که نیاز به دستگاه دیگری را برای نصب بیت برش کاهش می دهد. این نوع ماشین ها معمولاً برای جذب لرزش از یک قاب محکم برخوردار هستند و بر این اساس ممکن است دیسک برش بلند شده و پایین بیاید. این مدل های برقی برش آسفالت ، به طور کلی ، فقط برای پروژه های کوچک استفاده می شود.

برش های آسفالت اغلب نه تنها برای ایجاد برش در سطح زمین بلکه برای اره زدن از طریق دیواره های بتونی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.آسفالت بر می تواند در پروژه های عمرانی مانند ایجاد یا گسترش دربها و پنجره ها کمک کند. با برش های دقیق در مناطقی که از قبل توسط مهندسین سازه با دقت مشخص شده است ، از برش ها نیز استفاده می شود.


[ بازدید : 175 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ffte است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]